دسته بندی ها


ساختن وب‌سایت خود یکی از بهترین راه‌ها برای بیان و اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های خود با جهان است. این روزها دیگر وب‌سایت داشتن به عنوان یک امر لوکس شمرده نمی‌شود، بلکه به یک نیاز مطلق تبدیل شده است. معمولا  به دوصورت طراحی سایت انجام میدهند یا با کدنویسی مثل HTML-CSS ویا با استفاده از ابزار ها که کار را بسیار راحت تر میکنند. با وجود ابزارهای زیادی که برای ساخت وب‌سایت که در دسترس است، اما باید توجه داشت که همه این ابزارها از نظر ویژگی‌ها، طراحی و قیمت برابر نیستند.

یک وب‌سایت موفق نیازمند چیزی بیش از محتوا است. شما باید دقیقاً بدانید که وب‌سایت شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و از میان هزاران سرویس مختلف موجود، باید انتخاب کنید.

در این مقاله، به بررسی سه تا از بهترین پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌ساز‌ها برای ساخت وب‌سایت خود می‌پردازیم:


1.wordpress| وردپرس :

محبوب‌ترین وب‌سایت‌ساز جهان: وردپرس به عنوان بهترین سازنده وب‌سایت محسوب می‌شود زیرا رایگان است، استفاده از آن آسان است و از جامعه گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان برخوردار است. با وجود هزاران افزونه مختلف، می‌توانید ویژگی‌های موردنیاز خود را به سایت اضافه کنید. همچنین، امکان سئو پسند بودن آن باعث می‌شود که سفارشی‌سازی و استفاده از آن بسیار آسان باشد. وردپرس همچنین وبلاگ نویسی را بسیار ساده و آسان می‌کند.

 

وردپرس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی در جهان است که میلیون‌ها وبلاگنویس و ده‌ها میلیون نفر از آن برای ایجاد وب‌سایت‌های تجاری استفاده می‌کنند. با بازشدن به طور گسترده در حوزه وب‌سایت‌سازی، وردپرس به یک جامعه بزرگ از توسعه‌دهندگان و طراحان منحصر به فرد تبدیل شده است که تعداد زیادی افزونه و قالب برای سایت‌های وردپرسی تولید کرده‌اند. وردپرس به عنوان یک سامانه مدیریت محتوا منبع باز و رایگان است که به همین دلیل بسیار پرطرفدار است.


۲. Wix :

ایجاد وب‌سایتی که به آن افتخار می‌کنید: Wix یک سازنده وب‌سایت است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، یک وب‌سایت حرفه‌ای راه اندازی کنید. با ابزارهای ساده و قدرتمند ویکس، می‌توانید در عرض چند دقیقه وب‌سایت‌های زیبا و جذابی ایجاد کنید. این پلتفرم با بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان، به شما امکان ایجاد و مدیریت یک کسب و کار آنلاین را می‌دهد.

 

 

استفاده از یکی از این وب‌سایت‌سازها می‌تواند شما را به سرعت به سمت اهداف خود در دنیای آنلاین هدایت کند. انتخاب ابزار مناسب برای ساخت وب‌سایت خود، اهمیت بسیار زیادی دارد تا بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید و به نیازهایتان پاسخ دهید.


3. Weebly :

ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای که با کسب و کار شما رشد می‌کند: Weebly یک ابزار ساخت وب‌سایت است که با کشیدن و رها کردن آسان است و به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه یک وب‌سایت حرفه‌ای بیاورید. این پلتفرم دارای بیش از 100 قالب طراحی شده، امکانات تجارت الکترونیک و امکان افزودن افزونه‌ها به وب‌سایت شما را ارائه می‌دهد. با تیم طراحان و مهندسان Weebly، امکانات این ابزار به زمانی بیشتر نیاز دارد.

Weebly بیش از 60 میلیون کاربر دارد و ابزارهایی مانند قالب‌های موبایل، امکانات تجارت الکترونیک و ادغام Google Analytics را برای کمک به کسب و کارها ارائه می‌دهد تا از وب‌سایت‌های خود به ویژه اگر زمان یا تخصص لازم برای به‌هم ریختن کد را ندارید.

درباره نویسنده

صالح نوروزیان
صالح نوروزیان
شروع فعالیت از 9 ماه پیش

برای ثبت دیدگاه ابتدا ثبت نام کنید

نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است